Monday 10 November 2014

După 2 Luni Începând De La Zero Poţi Desena Aşa







"E greeeu."
"Nu am talent."
"Mă doare capul."
"Dar...proful de desen de la grădiniţă mi-a zis ca nu am talent."
"Nu văd în spaţiu."
"Mi-e frică, sigur voi strica planşa."
"Nu am talent."

etc etc etc

Te-ai prins încotro bat cu toate aceste comentarii, nu? 
Toate sunt produsul imaginaţiei tale, nu au absolut nici o relevanţă pentru cât de bine şi cât de repede poţi învăţa să desenezi!

Deci după două luni, se poate desena cam aşa (să nu ne lăsăm prea purtaţi de val... mai e totuşi loc de îmbunătăţire;) )

Toate desenele sunt 50x70 cm realizate in marker, creioane colorate, creion grafit. Timp de realizare de 5 ore - idee design + grafică.

Spor la desen!

D Neaţu 


Ai întrebări legate de desen sau vrei să începi pregătirea?


Nr. Tel. Contact: 072.576.8472

(Pregătirea are loc în Bucureşti)

No comments:

Post a Comment